Wednesday, January 26, 2011

Biarkan Aku Jatuh Cinta

Tatap ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakan jantungmu

Dan biarkan aku padamu
Takkan menyesal hidup di dalam hidupku
Rasa ini tulus padamu
Dan kan ku biarkan sampai aku mati


Biarkan aku jatuh cinta
Pesona pada pandangan saat kita jumpa
Biarkan aku kan mencoba
Tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak

Tatap ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakan jantungmu

8 comments:

  1. tbah jew..lbeyh krang cte saia jew..=)

    ReplyDelete
  2. biarkan aku jatuh cinta?
    erm....macam pernah dengar la lagu ni
    tapi.....

    ReplyDelete
  3. tapi peee???? xde tapi nye pOnnnnn....masa cepat meningalkan kiteeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. memang masa amat pantas berlaluuuuuuuu. dia dah tak nak tunggu2 lagi

    ReplyDelete
  5. cOs 2 la kne hargai masa yg tengah adaaaaaaa...jgn sia2 knn okkkkk....hahahaha...."cik suhana said: bOdoh nye u ni haziqqq"

    ReplyDelete
  6. HAZIQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ!!!!!!!
    MASA BILA I CAKAP MACAM TUUU???????????????
    bukan ke u yg cakap pada diri sendiri??????????? tak elok buat sesuatu yang tak pernah ada. sesungguhnya dosa fitnah itu lebih besar dari membunuh............fikir-fikirkan

    ReplyDelete
  7. hahahaha...jgn jadi kn sye cm budak bOdohhh... mmg la x ckpppppp...tpi suhana de mksOd cm 2 knnnn...??? lalala...sye thuuuuu...thanks kkkkkkkk

    ReplyDelete

kOmen laa...haa..tulis jee...walaupOn anda bukan seorang blOgger pOn, tapi anda pOn bOleh cOment jugakk..dah tulis??? ok..klau dah tq.cOment anda tidak akan dipaparkan sehinga sye membaca nyee dan sye akan membalas nyeee.... Aku, Dia dan Kamu.. >si blOgger yg supOrtingg....<

Jom Lawat Page Lain...+...

Nak FOlo ikOt cni pOn bOleh laaa...Klik Jewwww