Thursday, November 3, 2011

Hati Saya Ada Awak.....



Saat  malam ku terasa kesunyian,            
Aku hanya bertemankan angin,
Bunyi tidak lagi menemani ku seperti siang hari ku,         
Aku hanya menunggu sang bulan untuk menghiburkan malam hari ku,
Sambil menghitung kenangan lalu ku bersamanya,
Kenangan yang tidak mampu ku padamkan dari memori diri ku,
Jika ini kesudahannya, aku hanya mampu berserah dan redha kepadanyaa…

Benarkah cinta boleh di definasikan dengan kasih sayangg??? Atau kasih sayang boleh di definasikan dengan cinta???  Persoalan ini sering timbul di fikiran ku… Mengapa perlu ada kasih sayang tetapi dibalas dengan jiwa yang kosongg???

“ Saya sayang awak, tapi kenapa awak tak boleh sayang saya???.. Saya cinta dekat awak, tapi kenapa awak tak boleh cinta dekat saya??? Saya rindu dekat awak, tapi kenapa awak tak boleh rindu dekat saya????... Boleh tak awak jawab ketiga-tiga soalan saya niiii?????”

“ Adakah ini takdir yang dijadikan kepada saya???? Takdir yang menyebabkan hati saya tersiksa mengharapkan cinta awak yang tidak akan pernah tumbuh sama sekalii…”

“Tapi kenapa saya?????”

“ Ya Allah…  Tabahkan lah hati hambamu ini.. Dan kuat kan lah semangat hidupnya…. Semangat untuk meneruskan perjuangan cinta sejati yang tidak pernah berbalas….”huhhhhh

“Awak tahu takk?? … Setiap sesaat itu gerak, dan setiap saat itu juga lah saya memikirkan tentang hidup awak..  Malah tidak lupa juga di dalam doa..  Bah kan di dalam doa saya juga saya banyak menyebut nama awak daripada nama sayaa sendiriiiii…. Awak nampak tak betapa cintanya saya dekat awak???...Awak sedar tak betapa cintanya saya dekat awak??? Sayangnya awak tak sedar semua tuu… Awak tak sedar pun betapa cintanya saya dekat awakkk.. Awak tak sedar pun betapa sayangnya saya dekat awakkk….Hati Saya Cuma Ada Awak..….”

“Kenapa awak perlu takut dengan takdir yang menyatakan saya cinta di hati awak???... Kenapa perlu mesti awak mengelak semua tu???.. Awakkkk… Kenapa perlu susah untuk awak menerima cinta saya di hati awakk??... Kenapa saya hanya dijadikan peneman biasa awak, sedangkan saya cinta dan sayang kepada awakk????... “

“ Saya Rasa Saya Tahu Alasan Awakkkkkk”

“ Awak nak cakap umur kita jauh kan???.... Betul takk???..  Sebab tu lah awak tidak memberikan saya cinta di hati awakkk????...  Sedangkan di sudut hati awakkkkkkkkk…..” ermmmmmmmm

“ Awak nak tahu tak pe bezanya manusia dengan manusia yang lain??? Bezanya seseorang manusia itu dengan manusia yang laini ialah, jahatnya manusia itu dan baiknya manusia itu… ini lah yang dikatakan bezanya seseorang manusiaaaa…  Maknanya umur bukan penghalan untuk seseorang itu bercintaa….”

“Saya sayang dan cinta sangat dekat awakk…. Menangis saya di saat menulis ni… Sebab saya terasa akan kehilangan awak suatu hari nantiii”… L ermmmmmmmm…

Setiap jarum saat melalui minitnyaaa,  di setiap itu lah hati ku teringat padanyaa… Aku rindu padanyaaa…………

“ Saya mintak satu je dari awakkk…  Saya nak mintak izin untuk menyimpan awak di dalam hati saya sampai bila-bila….”..

“ Sayaaaa sayangggggggggg awaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk”

Hati Saya Ada Awak……



Aku, Dia dan Kamu
http://haziq-cerdik.blogspot.com


(di petik dari video hati saya ada awak... http://www.youtube.com/watch?v=npxtMOcekUE..)















5 comments:

  1. alololo. so sweet :)

    suke sgt dtg kat blog nie. menghargai wanita :P

    ReplyDelete
  2. ala...kita sedih..*cepat sensitif..hoho

    ReplyDelete
  3. salam...kunjungan balas....nice info...mostly pasal cinta..terbaik..hehe...teruskan..fana akan sentias menjenguk kat sini...^_^

    ReplyDelete

kOmen laa...haa..tulis jee...walaupOn anda bukan seorang blOgger pOn, tapi anda pOn bOleh cOment jugakk..dah tulis??? ok..klau dah tq.cOment anda tidak akan dipaparkan sehinga sye membaca nyee dan sye akan membalas nyeee.... Aku, Dia dan Kamu.. >si blOgger yg supOrtingg....<

Jom Lawat Page Lain...+...

Nak FOlo ikOt cni pOn bOleh laaa...Klik Jewwww